Wednesday, July 25, 2007

Afslutnig

Bortset fra OdeoStudio, skulle jeg vist være færdig. Der er nogle ting, jeg godt kan kigge nærmere på, og jeg får også repeteret noget, efterhånden som mine kolleger får tid til at komme igennem øvelserne. Det med tiden har nok været det sværeste. Grunden til at jeg er blevet færdig er nok, at jeg har haft det med disse øvelser ligesom med krydsord - det er også spændende, om det kan lykkes. Men en tidssluger har det været!

På den ene side er det en smart måde at lære nye ting på, men på den anden side har jeg også manglet lidt personlig vejledning.

De ting jeg synes er mest anvendelige er del.ici.ous og google.docs. Flickr kendte jeg i forvejen, men da jeg lige har fået et digitalt kamera, er det selvfølgelig også sjovt at kunne bruge det til egne billeder.
Selvfølgelig vil jeg deltage igen, hvis et lignende forløb bliver tilbudt. Men så må det godt være noget jeg kan bruge her og nu i mit arbejde. Det synes jeg ikke, helt har været tilfældet.

No comments: